bilbordy
Marketing

Klasyczne formy reklamy, które wciąż sprawdzają się we współczesnym marketingu

Pomimo tego, że świat reklamy stale poszukuje nowości i stara się odżegnywać od kilkuletnich już działań marketingowych, w niektórych przypadkach nie jest to wcale konieczne. Oczywiście, niektóre formy promocji faktycznie straciły swoją moc i nie oddziałują na odbiorców, jednak spora liczba działań marketingowych nadal sprawdza się fenomenalnie.

stearinlys-wizytowka-mockup#1 Wizytówki

Wizytówka kojarzyć może się z już naprawdę wiekową formą reklamowania własnej działalności. Nie oznacza to wcale jednak tego, że we współczesnym świecie nikt już nie decyduje się na projektowanie własnych wizytówek. Oczywiście wizytówka w klasycznym ujęciu już straciła swoją moc i przekształciła się w inną formę. Aktualnie jest to miejsce na oryginalne i estetyczne zaprezentowanie swojej osoby w taki sposób, by przyciągnąć i zainteresować odbiorców. Dlatego też śmiało możesz poszaleć z oryginalnymi grafikami i umieścić na wizytówce informacje na jakich portalach społecznościowych można Cię odnaleźć.


 

torby-ucho-big#2 Reklamówki z nadrukami

To niezwykle tania i przynosząca bardzo dobre efekty forma kampanii reklamowej. Dlaczego tak świetnie sprawdza się już od tak wielu lat? Przede wszystkim dlatego, że reklamówki foliowe na zakupy wciąż są eksploatowane przez ludzi i nic nie wskazuje na to, by sytuacja w najbliższych latach miała ulec jakiejkolwiek zmianie. Ponadto koszt wyprodukowania sporej ilości siatek jest naprawdę znikomy w stosunku do tego jak wielki sukces reklamowy ta forma zapewnia.


 

ftb-ulotka-1-single#3 Ulotki

Z kolportażem ulotek możemy spotkać się w życiu codziennym już coraz rzadziej. Jednak w pewnych branżach ta forma promocji jest wręcz niezbędna. Do takich branż należą między innymi lokale gastronomiczne, które do każdego zamówienia mogą dodać ulotkę swojej działalności. Dzięki temu klienci mogą taką informacją przechować w swoim portfelu czy przynieść ze sobą do domu, a gdy najdzie ich ochota na coś dobrego do jedzenia – śmiało wykonają telefon właśnie do Ciebie.


 

Tak naprawdę pomysłów na reklamowanie się w tani i klasyczny sposób jest multum. Nie ogranicza nas nic, ponieważ działania te należą do niezwykle tanich. Wystarczy jedynie spróbować i przekonać się o tym, czy takie formy sprawdzą się akurat w promocji naszego biznesu.

autor: emgraf.pl