Jak dotrzeć ze swym przekazem reklamowym do tych, którzy prowadzą aktywny styl życia? Jak przekonać do siebie tych, którzy stawiają na praktyczne rozwiązania? Możliwości jest sporo. Specjaliści od promocji wiedzą doskonale, że reklama w XXI wieku może przybierać różne formy. Reklamowy plakat? Baner lub ogłoszenie w prasie?
Ulotki, które rozdawane są na ulicach polskich miast i które w większości od razu trafiają do kosza na śmieci? Możliwości, i to skuteczniejszych, jest znacznie więcej. Logo firmy można przecież umieszczać i na produktach spożywczych, i na opakowaniach, które można z powodzeniem wykorzystać kilka razy. Po reklamowych cukierkach, nadszedł czas na napoje reklamowe, jak choćby woda z logo firmy. Butelki, ozdobione logo firmy, to praktyczny dodatek, podobnie jak napój, który zawsze można mieć pod ręką. Dla tych, którzy żyją aktywnie, taki gadżet z logo z pewnością okaże się cennym dodatkiem. Butelkę z reklamowym hasłem można ze sobą wszędzie zabrać, wykorzystać w praktyczny sposób, a tym samym sporo zyskać. Taka reklama ma wielu sympatyków – nawet wśród tych konsumentów, którzy sceptycznie podchodzą do przekazów promocyjnych. Napoje z logo reklamowe to pomysł na promocję, z którego może skorzystać praktycznie każdy przedsiębiorca.
Soki i wody, które są jednocześnie reklamami, można rozdawać w wielu miejscach. Idealnie sprawdzą się tu koncerty i zawody sportowe, świetną okazją do wręczania takich upominków z logo firmy mogą się też stać imprezy masowe. A że taka reklama spełnia więcej zadań, niż upowszechnianie wizerunku jednej firmy, konsumenci sięgają po nią chętniej, niż po rozdawane na ulicach ulotki.